czwartek, 5 lipca 2012

przygotowania....

Witam serdecznie w tak upalne lato:) Większość pewnie wyleguje się na słońcu, ale mam nadzieję że krzyżyków nikt nie porzucił:) Ja się zabrałam za przygotowania do ślubu znajomych i tak o to dziś powstała aplikacja na kartkę z życzeniami, jest to obrazek Ty's Wilson- pomniejszony i przerobiony troszeczkę prze ze mnie żeby było widać co i jak, bo mój mąż na początku stwierdził że to tylko kreski, ach Ci mężczyźni:)

 i wrzucę jeszcze kilka zbliżeń


 Tak prywatnie to strasznie lubię te wzory gdzie są same kontury już mam nawet ochotę wyszyć następny ale czas mnie trochę goni więc odłożę to na późniejszy termin:(

Teraz zabieram się za pamiątkę ślubu wzorek wybrałam  taki

Mulinki już są w gotowości tylko się brać za xxx :)


A tak na koniec może macie jakieś ulubione teksty ślubne które można wykorzystać do kartki ślubnej, fajnie by było jak byście się podzieliły :) czekam na teksty a teraz idę jeszcze was odwiedzić i siadam do xxx:)

POZDRAWIAM CIEPLUTKO:)

9 komentarzy:

  1. sliczny hafcik...pamiatke te haftowalam dla syna,wyszla pieknie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się też ten wzór bardzo podoba, jest taki elegancki. A co do życzeń dla młodych, to moje ulubione:

    Bądźcie dla siebie i ziarnem pieprzu,
    i szczyptą soli, i tym co cieszy,
    i tym co boli. Trwajcie razem,
    gdy miłość w rozkwicie
    i gdy ku jesieni swe kroki skieruje życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny wilsonek i pamiatka tez piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie piękny obrazek pamiatkowy-czekam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że ci się spodobały życzenia. Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie udało Ci się pomniejszyć obrazek Ty Wilsona. Pamiątka będzie piękna, ale i pracochłonna.
    Promyku, pozwolisz że skorzystam z życzeń dla młodych, bo bardzo mi się podobają i są takie inne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wilsonek szybciutko dał się wyhaftować i bedzie uroczą pamiątką! Przy drugim wzorze trochę się natrudzisz, życzę przyjemnego wyszywania!

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam